Söndag 20/9 - 2009

Ingen lyckad sömn inatt heller nej =( Lyckades inte somna förens klockan 08:00 i morse och fick då enbart sova till ca 11:00 så ja nu är jag lagom trött måste jag säga.. Men jag håller mig vaken och sen ska jag försöka somna lite tidigare för jag är redan jätte trött sådär sov trött ni vet, så det blir väll att slänga sig på soffan och somna framför TV:n senare ikväll haha =) Ja vad har hänt annars denna dagen, inte mycket dock.. har varit uppe i affären och handlat energidryck för att piggna till och ciggaretter för dom tog ju slut inatt =(

Föressten satt och tittade på världens mest sorligaste film =( Tårarna sprutade när jag såg den =(

Jag brukar inte va den som gråter för filmer utan vidare men denna fick mina tårar att spruta -_- Fy fan va sorlig den va =(

 

Handla om en man och hans fru som skulle ut och segla med sin dotter, Frun skulle klättra upp i båtens mast och det blev problem och hans fru gillian råkade tappa taget och föll och dog =( Mannen kunde inte släppa taget om hennes kärlek alls så varje natt besökte han havet och träffade sin fru som va en Ande ,, Mot slutet av detta så är dom tvugna att ta förväl för gott till varandra så Gillian kunde lämna livet som en Ande från jorden och när dom sa att dom älskade varandra för alltid  =( Och det va det värsta jag någonsin sett i en film.. Tårarna brast -_- och jag stört grät

 

Så jag för er som vill se en snyft film så är den här jäävligt bra

 


 

Den heter

To Gillian on Her 37th Birthday



Annars har jag inte gjort mycket idag, har inte orkat så mycket pga av tröttheten =( så ja det har varit ännu en dag då man sitter framför datorn och snackar med älsklingen eller pladdrar i telefon haha!!

 

 

Har även föressten en ny blogg fast en Fotoblogg besök gärna den på http://puffan.webblogg.se

 

Jag va med om världens äckligaste sak innan!

Det finns en Alkis i Huaröd

Han ringde ifrån ett nummer jag ej kände igen så visst jag svarade

och konversationen blev så här!

Jag - Johansson

ALkisen - Ja tjena har du chefen hemma?(pappa då)

Jag - Nej han är inte hemma han flyttar lite grejjer

Alkisen - Jasså vad flyttar han då?

Jag - Hans jobb ska förflyttas till Åhus

Alkisen - Jasså okej, Men vad gör du då?

Jag - Jag håller också på att flytta ( Jag drog en vals där för att slippa honom, men gick ej som planerat)

Alkisen - Jasså ? Var då?

Jag - Till Stan

Alkisen - Nej stan är inte bra för dig, kom hem till mig och bo här istället

Jag - Nej tack jag ska bo istan

Alkisen - Jo kom igen, stan är inte bra för dig, du kan bo här hos mig jag kör dig varje dag till Kristianstad och köper det du vill ha sen kan vara här hos mig så kan vi mysa

Jag - Nej , för det första jag har pojkvän, För det andra jag ska bo istan för jag ska jobba

Alkisen - Ähh kom igen nu, jag är inte farlig du kan jobba hemma hos mig och städa mitt hus så kan vi ha mys på kvällarna tillsammans i sängen

Jag - Nej tack, jag måste gå nu (klick)

------

Jag mådde fan illa :S

Denna alkisen är Huaröds äckligaste typ han är ca 50 år gammal, duschar aldrig, och raggar på småflickor :S

Jäva pedofil :S

 


 

Ja jag säger en sak jag fick mig ett gott skratt sen berättade jag detta för min pojkvän sen mobbade han mig och skrattade åt det jag berättade !

Haha fan jag tror jag och min pojkvän garvade i 20 minuter i telefonen åt det haha!

Ja herrejäklar!

 

Men nu ska jag avsluta dagens blogg =)

Vi ses imorgon <3

 

 


Kommentarer
Postat av: kamilla

hah tack så mkt!

Din är oxå fin :)

2009-09-20 @ 20:50:13
URL: http://kaamilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0