Torsdag 17/9 - 2009

Jaha denna veckan har då gått snabbt och nu är det bara 3 månader kvar till jul knappt.. Tycker tiden går skrämmande snabbt!.. Snart sitter man vid julgranen och delar ut julklappar till alla i familjen  ^^
Visst 2009 har inte varit något år jag vill ha ett minne av dock, har varit hjärtkras, pengarbrist, falska vänner m:m
Men mer o mer går det år det bra hållet numera.. Jag fick tillbaka min pojkvän Dennis 2 Augusti i år efter att det varit slut i tre månader innan dess va vi ihop nästan ett år eller om man ska formulera det så här nu den 2 Augusti som va skulle vi igentligen firat 1 år tillsammans om det inte va för att det tog slut i mars månad.. Men ja vi hittade tillbaka till varandra igen och jag är lyckligare än någonsin <3 Pengarproblemen börjar lösa sig mer och mer, Och nu har jag även blivivt uppspärrad på ABK så nu söker jag lägenhet för fullt och hoppas att ha en lägenhet inom 2 månader =) Vännerna har jag gett upp så nu letar jag nya vänner och det blir ju lite lättare att hitta om man nu flyttar till stan centralt ^^

Ja nog om det=)

Snart ska man till tandis och göra en undersökning och sen får man ett kostnadsförslag, jag slipper betala så det är jag glad över haha, fan tandläkaren kostar ju skit mycket att gå till o_O fan 4000 kr för att laga en tand hur i helvete kan man ta så mycket i pris? Jaja men dit ska jag afall 16:15 så då får man väll höra hur dåliga tänder man har, men det ska jag säga till dom det första jag gör att jag har dåliga tänder och har haft det sen jag va liten, kvittar hur mycket jag tar hand om mina tänder, jag har samma problem med emalj,tandsten,plack och allt va det heter och inflammation och jag antar det ligger i släkten för det är inte bara jag som har tandproblem!

Annars ska jag väll inte göra så mycket just denna dagen, blir väll att då sitta hemma och prata med min älskling, kolla runt på mer lägenheter och ja hoppas på att jag får svar om lägenheterna haha!

Så ja nu ska jag lämna denna bloggen och jag kommer tillbaka ikväll!!

Håll koll ^^





Hon ger mig verkligen gåshud med sin röst och tårar i ögonen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0