Update 15/9 - 2009

Ja denna dagen har inte mer än sugit måste jag säga, nattens sömn va ju inte mycket att hurra för med olika mardrömmar och man vaknade var och varannan timma =( Sen när man väl lyckas somna riktigt utan att drömma runt 8 på morgonen vaknar jag vid halv 12 och skulle ta min morgon cigg och upptäcker att det inte finns cigg alls kvar -_- så idag har jag varit lagom irriterad -_- Fick sitta och vänta till klockan halv 4 för då skulle pappa komma hem ifrån jobbet och han hade fixat en limpa cigg till oss.. Så det va bara att knäppa på fingrarna och vänta tills han kom hem^^ Sen blev jag en människa igen! =)
Denna dagen har sett ut som alla andra dagar som då är : Vakna, Klä på sig, snacka skit med mamma, busa med katterna, prata med min älskling Dennis, sitta vid datorn, skälla lite på datorn för att den är seg, ladda ner massa skit och prata ännu mer med min pojkvän.. Haha så ser mina dagar ut ^^ Roligt nej inte vad jag kan påstå afall men men..

Ja imorgon ska jag upp tidigt först på möte inne på arbetslivsresurs klockan 09:30 sedan möte på socialen klockan 11:00 .. Sen ser väll dagen inte mycket mer händelserik ut... Sitter mest och inväntar pengar ifrån Förseningskassan som jag kallar det (Försäkringskassan) Dom är så fruktansvärt dryga med sina utbetalningar =O

Jaja men jag får hoppas dom pengarna dyker in snart, måste fixa nytt ID-kort hos polisen med innan jag sticker iväg till Arboga!

Nu ska jag avrunda denna bloggen!

Vi ses imorgon folks!




Kommentarer
Postat av: nathalieh

ffin blogg duhar.

kollla gärna in på min :)

2009-09-15 @ 20:32:19
URL: http://nnnathaliehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0