Update Lördag 19/9 - 2009

Ja kvällen har inte gett så mycket, har varit ute och gått en promenad och måste säga att det va ruskigt kallt ute =( Saknar dom varma ljusa sommarkvällarna nu! Men nu nalkas det höst och enbart 3 månader kvar till Julafton =/ Tiden går för snabbt tycker jag.
Men men bara att bita ihop som sagt!

Har ätit pizza idag=) Pappa bjöd familjen på gott gott så för min del blev det en Kebab pizza i brist på val av mat haha! Kebab pizzan är alltid sista utvägen =) Men åt dock bara halva sen va magen proppfull =O
Så ja nu sitter man här igen framför datorn och allt folk är jäkligt osociala.. Eller ja det är aldrig någon som pratar med mig förutom min älskade pijkvän då =) Men jag undrar vart alla vänner tagit vägen =(
Lite roligt jag har ALDRIG någonsin varit ute på en fika med en " VÄN " Jag har inte umgåtts med någon på snart 2-3 år =O Så jag undrar ju vad felet är =(
Dom som tror sig är mina vänner dom hör enbart av sig när dom vill ha hjälp och ger jag dom inte den hjälpen då hör dom inte alls av sig mer =( JA men jag får väll vänta ut och se vad som händer nån vän dyker väll alltid upp i en liv =)

Ja föressten har fått erbjudande om en lägenhet nu =) En 1:a på österäng med inglasad stor balkong som är 45 kvadratmeter stor =) på andra våningen har nu tackat ja till den och hoppas på att kunna få ett kontrakt det är just nu en före mig i bostadskön till lägenheten , men jag får besked snarast hoppas jag om jag blir erbjuden kontrakt eller om den före tar den istället .. Så jag hoppas att den blir min dock har verkligen väntat på detta annars får jag nog söka vidare igen haha!

Men den är sjukt fin afall =)

Nej nu ska jag säga tack för denna kvällens blogg =)
JAg återkommer i morgon igen folk<3


Egot själv

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0