Update Onsdag 16/9 - 2009

En liten update, dagen har inte haft mycket att ge faktiskt =/ har pratat med min pojkvän enbart, häckat på Facebook och spelat Mafia Wars och Farmville *haha*
Sitter bara här och väntar in Fredagen för då kommer äntligen lite pengar in =)
Då ska jag dra direkt till detta stället ↓↓↓↓↓↓↓  =)


Då ska jag inköpa en frukostmacka meny med stor kaffe, sen får man en gratis kaffe för jag har nu samlat ihop 4 sånna kaffe etiketter ^^
Så ja en stadig frukost för min del på Fredag :D


Usch jag längtar verkligen inte till imorgon :( Man ska till tandläkaren och göra en undersökning vilket jag inte alls ser fram emot.. Är nervös också för jag har en sådan hemsk tandläkar skräck -_- Men ja jag vill ha mina tänder hela... Och Familjen har som känt alltiod haft tand problem =/ Och ja jag vill inte va den som får tandlossning redan nu -_- Men jag får tänka positivt att jag får friska tänder =)

Så ja nej nu vet jag tyvärr inte vad jag ska skriva mer ..

Så jag kommer tillbaka imorgon folket =)

Jag hoppas ni följer mig för ju mer folk som följer mig och min blogg ju mer peppad blir jag ju mer kommer jag skriva!

Är det även så att Du/Ni önskar att jag ska skriva nått uppdrag om er eller skriva om er och även reklam så ta bara kontakt med mig=)



Vi ses imorgon!

Puss o Kram på er<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad jag blev sugen på donken nu :D

2009-09-16 @ 22:46:09
URL: http://dincamilla.blogg.se/
Postat av: malin

Hej hej

kika gärna in på min blogg och anmäl dig till månadens blogg :)

Kramar!

2009-09-17 @ 11:03:32
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0