Update Söndag 13/9 - 2009

Den är här med videokamera,radio m:m och kommer enbart kosta ca 1499 kr för 8 GB! IPOD NANO 5 GENERATION
Rätt sjukt igentligen hur kan en Ipod vara så billig med kamera om man jämnför med dom utan kameror?
Dom utan är ju i stort sett dyrare =O Hur kan det komma sig?

Ja jäklar ^^

Ja det blev inte värst mycket sömn inatt, Så jag satte mig vid datorn och ladda ner ett gratis Antivirus som jag vet alltid funkar.. Mitt livs största misstag eller ja livs strsta kan jag inte påstå men misstag haha! Den sökte så mycket att den hängde sig och i slutänden visade det sig att jag hade 603 trojanska hästar på min dator o_O hur nu detta gått till det vet jag inte, men jag lyckades efter många om och men rädda min dator men visst återstår det lite små fix .. Har fortfarande problem med att felmeddelande ruta kommer upp hela tiden och när man sedan trycker bort den kommer en annan o_O men ja jag ska nog få kläm på det och få bort det hela!
Ja så jag kunde inte somna inatt =( Sprang fram och tillbaka mellan datorn och TV , låg i soffan och tittade på film hela tiden , för ja som alla vet går ju alltid dom bästa filmerna mellan 03:00 - 07:00 på morgonen.  Men jag lyckades sen somna vid 7 tiden men vaknade igen en timma efter -_- av att katten hoppade upp på mig.. Men det va bara att somna om igen, sen ringde min underbara älskade pojkvän och väckte mig =) Så jag satt och pratade med han i en timma ungefär.



Just nu håller jag på att få ner F-secure Antivirus som ingår i vårt Bredband.. Vilket jag inte alls tänkte på inatt -_- men nu ska datorn rensas ^^ Så ja folk nu måste jag avsluta bloggen, återgå till mitt kaffe och önska mig själv lycka till med datorn=)

◊ See You Soon ◊





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0