Update Torsdag 17/9 - 2009

Tandis gick bra afall, va rätt så nervös och lite skakis, men jag hade inga hål eller sådant, ska enbart göra 4 lagningar och rensa tandsten -_- annars va allt bra, hade dock extrem inflammation i tandköttet =/ men ja sen blev jag beordrad att inte använda vanlig tandborste utan enbart bara eltandborste hedanefter så min inflammation lägger sig snabbare!.. SÅ jag jag hoppas nu socialen godkänner kostandsförslaget så jag kan laga mina tänder!

Annars har det inte hänt mycket mer ikväll , tagit lite foto, har ätit lite av pappa extremt goda bullar han bakar på jobbet ^^ ätit lite chocklad =)

och jag inväntar morgondagen som kommer vara rätt lång, ska iväg och handla med familjen, sen ska vi äta på MAX och sånt gott gott =)

Så ja jagåterkommer imorgon folket =)

Hej så länge!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0