Lördag 12/9 - 2009

Som sagt håller jag på att lära mig bloggdesign och dessa html koder gör min lilla hjärna helt tosig =( tog mig flera timmar att få det någorlunda men fick lite rätt på det hela dock..
Men än är det mycket som ska ändras på min blogg här!

←Annars har dagen inte bjudit på så mycket mer än att sitta hemma vid datorn och pratat med min pojkvän!→


Ja vart ska man skriva.. Jo jag har börjar konsumera en jäklans massa energidryck =) Tror jag är av ett litet beroende på det nu haha.. Har nu klämt i mig 5 Burn 500 ml och 6 stycken Redbull på tre dagar endast! Men det roliga är att man ska bli mer pigg av dom,, men hell no jag märker knappast nån förändring jag är som vanlgt blir trött när jag brukar bli trött kvittar om jag så dricker en energidryck en timma innan,, Likadant gäller kaffe kan dricka hur mycket som helst utan att bli det minsta piggare haha!.. Ja men jag är som jag är helt enkelt unik men endast av ett exemplar =)

Ja inatt får man sova i sin söndria säng som jag måååste slänga snart =/.. Min bror har sina bandmedlemmar här hemma som ska stanna över natten så inget soffsovande för mig i vardagsrummet *suck* jag som vill ha tv:n -_-

Men men det är inte så ofta han har dom här hemma så ja jag får då offra mig ^^

vad händer idag annars hmm inte ett dugg tror jag, eventuellt handla nått gott kanske =) men vet inte vad =/ eller ska kanske spara dom pengarna jag har kvar.. det får blir min lilla tänkare det haha!.. har som sagt jätte svårt att spara pengar när jag väl har men jag är även samtidigt väldigt snål när det gäller att handla ^^

Mer vet jag nog inte vad som händer för jag skriver som sagt mitt i natten nu =) men jag får uppdatera bloggen mer senare imorgon dock =)

Är inte den personen som planerar allt jag ska göra,, VIll inte ha fasta tider där jag har saker planerat i förväg.. Förutom då när det gäller att planera resa till Arboga det är jag alltid ididgt ute med =)

Saknar min älskade Dennis så oehört mycket så det svider i själen, vill hålla om min älskling nu och få somna i hans famn och få vakna upp av han underbara pussar på mig=)
Men ja den som väntar på nått gott väntar aldrig förlänge!
Har nu afall beställd tågbiljett för 3 Oktober och då ska jag träffa älskling och va där ca en månad!
Kommer bli så underbart att få hålla om han igen och känna trugghet och kärlek och säga alla underbara ord till varandra!

Jag älskar dig Dennis<3



♥♥♥













Nee nu ska jag sussa kudden och hoppas på en solig dag när jag vaknar!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0