Måndag 1/2 - 2010

Dags att börja blogga igen ^^ Livet går vidare som sagt inget att gräva ner sig för =) Ja det har ju hänt massa saker men allt skriver jag inte för då kommer blogginlägget blir låååångt.
Emma har varit här som stöd sedan den 25/1 då Dennis gjorde slut, men jag tog de inte så hårt ändå är ju hans förlust! Nej denna veckan har faktiskt varit himla kul som varit =) jag o Emma har haft sjukt kul =)
Sen i Fredags hade jag fest =) en lyckad fest med=) Sandra, Emma & Viktor kom sen kommer grannarna ovanför ner en sväng med och festade =) Trevligt trevligt=) Festade ifrån klockan 5-6 på fredags kväll till 6 på morgonen dagen därpå ^^ sen va man lagom sliten haha! Orkade nada på lördagen vill ja lova somnade som bara den på kvällen sen! Sen va det bara att städa på Söndagen -.- usch hade fortfarande ingen ork i kroppen då xD



Men men nu ska jag göra mig redo.. mor o far kommer snart sen beger jag mig till Huaröd för jag ska till Tandis imorrnbitti =)

Sen får jag inte glömma ^^ att jag har skaffat en katt =) Mitzy heter hon <3





Vi ses snart igen bloggläsare!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0