Fredag 8/1 - 2010

Ja då va alla möbler på plats men visst det återstår lite grejjer som säng och köksmöbler m:m men soffa,tv,datorbord/dator och sånna saker står nu på sin plats ^^ och jag trivs =) Jätte mysig lägenhet måste jag säga=) Blir inte så mycket skrivande på bloggen iomed jag inte har fått min internet ännu men jag tar och skriver när jag kan =D.. Ja jag och Dennis har sovit i min lägenhet sen onsdags somnade redan innan 8 den kvällen efter allt bärande med möbler.. så nu har man ju riktigt ont i ryggen -.- men men sånt man får leva med man måste ju få allt flyttat ju =).. Annars har vi bara tagit det lugnt och tittat på tv och ätit mina nybakta frallor =P gott gott^^ men men nej nu ska jag snart nana kudden, är i huaröd nu för Dennis ska med tåget klockan halv 8 imorgon hem till Arboga ='( kommer sakna min puff för denna månaden kommer jag inte kunna åka till han =( har räkningar på 1800 kr sen ska jag ha mat m:m får se om jag kan få ner honom istället ^^ annars får jag vänta till slutet av februari helt enkelt!
Men men jag kommer tillbaka så fort jag kan igen!

hej så länge=)


Så här engagerad ser man ut när man är nyvaken för att föräldrarna kommer och hälsar på och väcker en^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0