Onsdag 13/1 - 2010

Gisses tiden springer iväg nu och halva Januari har gått =O 4 Månader kvar tills man fyller år=)
Ja ni har kanske märkt att jag inte suttit här så mycket, men har haft mycket nu med att få rätt på allt i lägenheten m:m Men nu återstår endast säng,köksbord,mikro och sådant!

Ja det har varit lungt veckan annars=) Dennis va här i förra veckan och hjälpte mig med flytten=) Han åkte hem i Lördags =/ Saknar han så himla mycket =( Men han kommer igen i slutet av Februari =)
Sen va ju Emma en sväng om här i Söndags till måndags morse sen åkte hon hem och sen har jag vatt i Huaröd tills idag^^ Men ja nu får jag antagligen sitta helt ensam fram till Måndag =/ Ibland önskar man att man hade vänner som kom och hälsade på =( Men men!

JA sen ska man lösa hur jag ska få tag på pengar, för toapapper,smör m:m har tagit slut och kommer inte iväg och handlar förens på Måndag -.- Vilket suger rätt mycket =/ Men men!

Nej nu ska jag snart gå och lägga mig ^^

Men innan dess ska jag bidra med nya bandbilder på Arrested Royalties!
















Godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: aleeekz - tävling pågår

HallåHallå :)

Haft en bra dag?



Just nu har jag en tävling på min blogg om en hallon tvål som luktar otroligt gott.

Och även en smyckes tävling :)

2010-01-16 @ 14:02:56
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0