Söndag 3/1 - 2010

Ja då sitter man här mitt inatten ^^ Imorgon ska man flytta =) Jag längtar ^^
Jag och älsklingen ska sitta uppe länge denna natten så vi ska sova länge hela morgondagen eller ja senare!
Klockan är nu lite över 3 på söndags morgonen=) Så när vi väl osmnar så sover vi länge för på måndag morgon ska vi med tåget klockan 15:15 till Skåneland =) JA idag har vi inte gjort så mycket , vi sov läääänge idag typ fram till 17 tiden sen upp och äta lite och bara tagit det lugnt och tittat på TV.. Just nu sitter jag och dricker kaffe och rensar upp på min lilla dator och gubsen min pillar med ett spel på sin dator .. Så ja mycket mer händer väll inte denna natten haha.

Senare idag ska vi också ta det lugnt och sen packa inför tågresan neråt landet ^^ Ska bli kul nu att flytta =)
Jag ser verkligen fram emot att ta lite eget ansvar nu fast det kommer bli knapert med pengar denna månaden men ja det är bara 17 dagar kvar tills nästa utbetalning ^^ Så mamma o pappa hjälper mig tills vidare fram tills dess =)

Men men nej nu ska jag återgå till mitt kaffe och se på TV

Jag återkommer imorgon igen!

Kram på er=)





Ja just det=) Min lillebror Tobias och hans band har idag spelat in ytterligare två demos =)



Genom att trycka på bilden kommer ni till deras myspace sida =)
och på bilden är det min bror i kepsen, Micke hans bästa vän som ligger och halvsover och sedan deras trummis victor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0