Tisdag 19/1 - 2010

Ja nu är jag tillbaka igen för stunden!
Har haft folk i lägenheten som gjort mig sällskap=)
Dv.s Sandra och Emma och då kan jag ju inte sitta här och skriva!
Men nu har Emma åkt hem och Sandra gått hem till sitt 10 min bort härifrån xD!
Ja idag ska jag bara ta det lugtn, blir till att snart städa hade jag tänkt faktiskt =) För imorgon ska man handla mat haha, blev bara lite mat igår för mamma o jag hamnade på ÖoB och handlade bra att ha grejjer men ja nu har jag ju schampoo m:m för en hel månad framåt ^^
Nej jag hade tänkt springa och städa upp lite nu!
Men jag kommer in sen igen och skriver och idag LOVAR jag det=)
Hej på er sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0