Ne nu får jag allt skärpa mig!

Ja det får jag, det finns ju faktist dom som läser min blogg, jag får tvinga mig själv och skriva oftare =)
Ja vad ska man skriva? Finns så HIMLA mycket som har hänt den senaste månaden ^^
Ska vi börja f.r.o.m midsommar? Ja det gör vi.
Vaknade nångång på förmiddagen där, och varmt som bara den va det, jävligt skönt afall^^
Va lite seg där ett tag faktiskt, Men efter mycket om och men började jag och Anna att fixa till oss inför dagen..
Jag drog på mig min prickiga klänning, Sminkade mig och drog på mig mina 50's skor och gjorde en liten lätt uppkammad lugg och satte blomman på plats på huvudet, och kära Anna fick även agera hår stylist för sin familj=)
Hon fixade en snygg frilla på både sin mamma och sin bror Jens.. Stiligt värre va vi allihopa=) Sen va det bara att sätta sig på uteplan och börja äta lite midsommar mat som va underbart god.
Sedan smälte vi maten en stund ^^ Sen bestämde vi alla att denna midsommaren bestod av att ta med sig lite dricka och sen ut på färd med deras underbart fina rosa Lincoln Premiere -59 =) ATT vi njöt.. Vi bara åkte och åkte i flera timmar isträck och åkte efter vart vägarna tog oss med underbar musik från stereon i bilen, små prat och alkoholintag.. Herregud så jääävla bra har jag aldrig mått i hela mitt liv.. det går knappt att beskriva känslan <3..
Vi åkte och åkte , tror vi vi började åka iväg runt 4-5 på eftermiddagen och vi va hemma runt 22 tiden på kvällen.. Men festen vart ju inte slut där ändå.. Det va fortfarande håll igång inne hos underbara Jens d.v.s Annas storebror ^^.. Vi satt och festade fram till 3-4 tiden på morgonen.. Och Midsommar är ändå en speciell dag med.. För då blev jag och Jens tillsammans <3 Att jag va/är lycklig.. Det går inte ens beskriva hur underbart speciell den dagen är för mig i ord... Hade gjort allt för skruva tillbaka till midsommar och uppleva den känslan igen... Becca is a HAPPY girl...
Ja och midsommar va sedan över och man mådde väll som man förtjänade när man väl vaknade xD...
Sen tog vi det bara lugnt i ett par dagar och jag och Jens myste och myste hela tiden med varandra, tittade på film och somnade i varandras famn varje kväll... Jag och Anna stack då och då ner och badade på galvöstrand(tror jag det heter) fy fan va skönt de va =) varmt vatten va det men dock smutsigt men det va det mkt mer än väl värt^^ Bada där fler gånger ska vi allt göra...
Ny helg kom på anfall och på fredagen så drog vi åter in lite alkohol på Fredagen men innan dess så va vi på marknad i Ljungby, hittade tillsammans med Anna ett über snyggt linne så vi köpte likadana linnen xD sen fann jag ett par leggins med, och sen hitta Anna en stor fet jäkla Helium ballong, en rosa enhörnings häst xD Jag kan ju lova att fan va kul vi hade me den ballongen, Inhalerade helium när vi kom hem, jag garavde så jag vek mig på golvet alltså xD ^^ ja sen på kvällen så började jag och Jens mjukstarta med lite grogg=) Sen kom även hans kompis Toffe dit och sen pimplade dom en flaska Whiskey xD Usch för Whiskey xD.. Sen kom vi fram till att vi alla tre skulle dra på nån spontan semester över en helg nånstans i Sverige i slutet av Juli månad ^^ Det blir kanske då skara sommarland =) Kan faktist bli kul om det blir av =) ..
Ja och fredagenskvällen gick.. och det blidde Lördag såklart, va ju rätt lugnt sen beslöt vi oss att åka till lagandalen(Resturang) på kvällen med Lincolnen, och den maten va fan så jäääävla god, värt varenda öre, En skink och ost schnitzel med pommes och massa cola^^.. Gha va gott det va men jääävlar va mätt jag blev^^ Ja sen blev det åter en liten cruisingkväll där vi åkte runt lite här och var och hade jäkligt skoj =) och vi va åter tillbaka sent på kvällen^^.. Herregud har aldrig haft så trevligt i hela mitt liv.. Familjen Eklund är så jävla underbara... Ni är guld värda ska ni veta <3
Börjar få skriv kramp här haha... Just för tillfälligt sitter jag hemma i min lägenhet och snurrar tummarna ^^ Blev inte nån sovmorgon för mig.. Men för att piggna till drog jag i mig en stor fet jäkla energydricka och att jag är pigg nu är bara förnamnet^^ Senare idag kommer pappa och lillebror på besök med sen in till stadens centrum och fixa AF/FK papper, sen skicka in soc pappret, sedan vidare till Telia och lämna in min Iphone som är sönder -.- Får hoppas det går på garantin ^^ .. Sen ska vi in och besöka kära lilla mamma som har åter varit på operation pga av magen, HOPPAS nu att hon kan bli bättre och att dom hittade vad som felades i hennes mage.. Sen ska jag lämna den bärbara datorn till henne och jag ska låna hennes mobiltelefon ett tag framöver.. Sen hoppas på att pappa kanske även bjuder på lite mat ^^ Imorgon blir det åter färd mot Värnamo där älsklingen Jens & älsklingen Anna ska möta upp mig vid tåget =) Sen märker vi hår länge jag stannar där denna gången ^^
Ne nu får jag ta lite kaffe innan jag dör av koffeinbrist här=)
Ha det bäst era små tomtar där ute!
Kram på er!






Kommentarer
Postat av: Birgit

Tack becka vi hade riktigt rolig du är en toppentjej

Kram

2011-01-22 @ 14:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0