Småland

Ja då sitter man här igen.. ^^ Hos min älskade Jens sen en vecka tillbaka.. Ja helt enkelt hos UNDERBARA familjen Eklund =).. Har inte suttit så mkt vid datorn iochmed den fina varma vädret...^^  Ja veckan har vatt lugn annars.. Ska hem runt 26-27 Juli då ska jag hämta ut min älskade Iphone som har vatt på lagning -.- .. Touchen slutade funka, Kamera ljud framkom när man skulle stänga av den m:m :( så det va bara att lämna in den hos Telia och så skickade dom vidaren den till Anovo.. Och garantin i sin tur gick igenom så jag ska få en ny enhet ^^ :D *HappyFace*... Men men.. Jaha nu gör jag inte allt för mycket.. Sitter ensam med Jens i hans lägenhet,, han glor på film och jag skriver blogg haha och sen ligger lilla Mulle mellan oss också d.v.s deras katt ^^ :D JA nej nu ska jag fortsätta dricka upp mitt kaffe ^^ :D Jag uppdaterar snarast igen =)


Kram på er=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0