Midsommar på G

Ja det va ett tag sen jag skrev här.. Har knappt varit hemma så =) Ja midsommar snart och tiden den rusar iväg som bara den, tänk det är redan 24 Juni en dag innan Midsommar =O Vart tar tiden vägen?.. Men men,, Jag ska afall fira Midsommar i Småland hemma hos den underbara familjen Eklund ^^ :D Med god mat och lite alkohol ^^ Gott gott.... Ja sen har det väll hänt lite si och så saker.. Vårt hus kommer gå förlorat det gick inte att rädd =( Så mor och far letar nytt boende nu istället där socialen går i borgen för dom. Men mamma är på bättringsvägen vilket afall är nått positivt ^^ :D .. men men,, ne jag har inte ork att skriva blogg.. ville bara meddela att jag afall inte glömt min egen sida =)  Kram på er och glad midsommar ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0