Jävla olycksfågel

Ja det är u vad man är, tur i oturen kallar jag det dock!

Kan väll beskriva helgens händelse!

Men vi börjar med att emma och jag va i stan o handlade lite snygga kläder såklart=) Afall jag ^^
Hittade AS NICE kläder=)
3 leggins, 6 tröjor, ett par skor och ett par tights=)
Handlade lite dricka på systemet sen tillbaka hit och gjorde oss redot för färd mot klippan.

Allt gick bra tils vi skulle åka bil en gammal Checker (gammal taxi bil från usa) Vars dörr inte va riktigt hel xD
Skulle åka en sväng och bilen va full med folk!
Mitt i en kurva öppnades dörren brevid mig och jag for ut i farten och fick en blackout under händelse slog jack i bakhuvudet och det bloade, och fick en blödning under huden i skallen och en enorm svullnad, skrapade upp hela höften, axlen och knogarna,eventuell spricka i handen och även vänster knä fick sig en rejäl törn så det va bara in till HBG lassarettet och undersökas men så envis som jag va så åkte jag hem pallade fan inte vänta där på röntgen trots att dom ändå trodde det inte va nån fara så jag åkte tillbaka igen till Klippan!

Hade fan bajsont i huvudet =O
Men men det blev ändå en lyckad helg dagen efter åkte man en limo till en ute fest i Dagstorp och vi HADE FAN as KUL =)

Kom hem klockan 4 på morgonen^^ Och rund under fötterna va man allt^^

Så ja helgen va olyckad men blev lyckad^^

åkte hem i Söndags till mig med mitt stackars arma huvud och fick sen åka till Akuten här istan pga av yrsel =/

Det läskiga va sen som jag fick reda på att jag igentligen inte skulle ha överlevt smällen =O Pga av att jag smällde i det omtåligaste i bakhuvudet när jag for ut ur bilen =O Så jag hade en ängla vakt med mig hela tiden!

Nu sitter man här med svullnad och ont i huvdet ännu och det fetaste jacket i skallen xD Och måste vila =/ Får nu inte anstränga mig sen blir det ännu vårdcentralen besök m:m men huvudsaken är att jag lever!

Nu inväntar jag bara ersättning för kläder som gick sönder!
Sen resternade senare som läkarkostnader men det får jag av kommunen!

Nej nu ska jag dricka LOKA och ta det lugnt igen!

Ha det bäst med er <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0